יום שלישי, 14 ביולי 2015

איך לבצע הדברה ירוקה בשיטה הירוקה על ידי חברת אינטרקליק


 במידה ואתם סובלים מהתרבות נמלים במגוריכם? בכל יום אתם מוצאים את עצמכם רצים ברחבי הבית עם נעלי הבית במרדף אחד התיקנים? יוצא לכם למצוא בכל יום חורים חדשים בבגדים או בספרים?
ובכן עם עניתם על אחת מהתשובות ב"כן" תנו לנו לבשר לכם שאתם זקוקים להדברה בביתכם בדחיפות!
אתם צריכים הדברה ירוקה מבלי לפגוע בסביבה הבטוחה שלכם שתסדר לכם בית נקי מבלי לפגוע בסביבה הבטוחה שלכם למגורים ראויים.



אילו סוגי מזיקים קיימים למעשה?
המזיקים הזקוקים להדברה כוללים חרקים שונים כמו תיקנים, נמלים, טפילים, פרעושים, קרציות ופשפשים, משפחת המכרסמים כמו עכברים וחולדות, יונים, נחשים ועוד... ישנם הרבה חיות וחרקים שיכולים לבקר אתכם בביתכם בעל עת ללא הדברה ראויה ומתאימה למצבכם.
כל המזיקים לעיל יכולים להימצא אצלכם הן בבית, בחצר או בשדה ובכדי להיפטר מהם אחת ולתמיד יש למצוא הדברה ירוקה וראויה כמו אינטרקליק הדברות.

יכול להיות שאולי אתם מעט חוששים מהדברה הרי אתם ודאי חושבים שמדובר בחומרים כימיים המזיקים לכם וכמובן לסביבה נכון? אז זהו שלא.

חשוב שתדעו שקיימים היום הרבה אלטרנטיבות להדברה במקום הדברות כימיות וחומרים רעילים שמזיקים גם לסביבה, גם לאדמה ולאוויר שאנו נושמים והכי חשוב לנו עצמנו.

שימוש בהדברה ירוקה מעניקה מרחב בטוח יותר מבלי לפגוע ביעילות ההדברה עצמה.
חשוב שתעשו סקר שוק ותערכו השוואה לפני שאתה וסגרים על חברת הדברות איכותית ירוקה, קרא עוד כאן

הדברה ירוקה מצמחים?
הדברה ירוקה היא למעשה הדברה העשויה חומרים המופקים מצמחים טבעיים בלבד. בצמחים טבעיים אלה קיימים חומרים המרחיקים וקוטלים מזיקים כהגנה טבעית על הצמח. החומרים הללו מופרשים מהצמח באופן מרוכז וטבעי ובחומר זה משתמשים להדברת המזיקים כפי שפורט לעיל, חשוב לדעת שכל מזיק והחומר שמתאים לקטילתו.
הדברה ירוקה היא בעצם גם הדברה ביולוגית אשר באמצעותה בעל חיים אחד מרחיק או הורג את האחר וכך קוטל אותו.
היתרון המרכזי בהדברה ירוקה היא היכולת להדביר ללא הרעלת הסביבה, מה שמאפשר הדברה בטוחה יותר ונקייה יותר, אך חשוב מאוד לא פחות יעילה מההדברה הכימית.
הדברה ירוקה היא ההדברה המומלצת ביותר על ידי משרד הבריאות, משרד החקלאות והמשרד להגנת הסביבה.
מחפשים הדברה ירוקה?

חברת אינטרקליק הדברות ירוקות מתחים בנף ההדברות הירוקות. לחברה צוות מדבירים הפרוס בכל הארץ וזמין לרשותכם בכל עת, במידה ואתם רוצים לעבור את כל חודשי השנה בצורה נקייה ללא חרקים ומזיקים פנו עוד היום לאינטרקליקהדברות ירוקות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה